IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » מאמר אורח » מה הסיפור שלך? טיפים לנוכחות מנצחת ברשת

מה הסיפור שלך? טיפים לנוכחות מנצחת ברשת

צוות האתר 13 ביוני 2018 אין תגובות

אוסף המידע שאנו מייצרים ברשתות חברתיות, באתר שלנו או בכל מרחב מקוון אחר, מצטבר ומרכיב את הפרופיל הווירטואלי שלנו. רכיבים אלו, שיוצרים את אותו אוסף, מפרטים רבות על אופי הפעילות שלנו, על תחומי העניין שלנו, על ההעדפות שלנו ועל דעותינו, ומאפשרים לכלל לחוש בתחושותינו, ולאלגוריתם לתעד, לנטר ולחזות את בחירותינו העתידיות לבוא.

יוסף דלאל,מדיה,תכנות,מיתוג ,טיפים לנוכחות מנצחת ברשת יוסף דלאל – סטודיו ג'וזף
מיתוג, תכנות ושיווק עסקים ברשת

 


עם מי אכלנו ארוחת בוקר?
עם מי נפגשנו בצהריים?
מה עשינו בשבת?
ומה יש לנו לומר על המחאה האחרונה?

לעיתים גם שיתוף אחד קטן יכול ליצור תמונה שלמה.

כל צעד כזה הוא רק חלק קטן מהפרופיל שייצרנו לעצמנו – אך לא רק לעצמנו, כמובן!
הגבולות הדמיוניים שייצרנו בתפישתנו בין העולם הווירטואלי לבין העולם הפיזי היטשטשו מזמן, ומבחינות רבות הם אינם קיימים כלל. כשם שהבגד שנבחר לפגישה או הרכב שעומד בחניה מספרים עלינו סיפור כזה או אחר, כך גם הפרופיל שיצרנו אינו חסר הצהרות ונטול כוונות.
עסקים ומותגים מבינים שהנוכחות ברשת ובעולם הדיגיטלי היא כלי מפתח ביצירת הסיפור של המותג. קהל היעד ואופי המותג מוגדרים מראש, ומגדירים את אופי הפעולה הנדרשת להפצתו ולבידולו משלל המותגים הנמצאים מסביב.
חשיבה יצירתית והמצאה חזותית הן דרך לספר את הסיפור בצורה הטובה ביותר. הקפדה על הפרטים, עקביות ויד מכוונת ליצירת נראטיב, הם כתבלינים בתבשיל שאותו רוקחים המומחים.

תוכן ,מדיה,רשתות חברתיות,טיפים לנוכחות מנצחת ברשתאיסוף נתוני הגלישה, אם זה דרך 'עוגיות' או 'פיקסלים', לטובת יצירת קהלים, מספק לנו הזדמנות לבצע פילוחים רבים ומדויקים כחלק מהותי בהבנת הרגלי הצריכה של קהל לקוחותינו, ומאפשר לנו ליצור מציאות טובה יותר במערכת היחסים בין העסק או המותג לבין הלקוח.

כבעלי עסקים עצמאיים וכיחידים, כדאי לנו להשכיל ולהבין כי הנוכחות הפרטית שלנו ברשת היא כלי רב-עוצמה להעברת המסרים, העקרונות והכוונות שלנו. הרשתות החברתיות, הבלוגים, האתרים והתוצאות במנועי החיפוש הם תעודת הזהות שלנו בכל אשר נלך, וכמכלול הם יוצרים את הסיפור שלנו.

 

להלן טיפים אפקטיביים לעסקים ולאנשי עסקים ברשתות החברתיות:

  • צרו פרופיל עסקי במקביל לפרופיל פרטי
  • זכרו כי הפרופיל הפרטי שלכם לא פחות חשוב מזה העסקי
  • שימו לב שכל פרטי ההתקשרות עמכם תקינים, וכי ניתן בקלות להבין מה אתם עושים ומה אתם מציעים
  • הקפידו על עקביות בתדירות הפרסומים, תוך התאמה של לוח זמנים ריאלי עבורכם
  • מומלץ לבצע פרסומים ממומנים וקידומים בעזרת בעלי מקצוע, לצורך מיטוב תוצאות והוצאות
  • שימרו על רוח חיובית ואופטימית. מי שצופה בפרופיל שלכם לעיתים אינו מכיר אתכם כלל, ודרכו הוא מגבש את הרושם הראשוני
  • ספרו עד עשר לפני שאתם מעלים פוסטים המציגים דעות שנויות במחלוקת, שאולי תצטערו עליהם לאחר מכן
  • תמיד נחמד לראות בתמונת הפרופיל שלכם משהו עדכני – ולא תמונה מתקופת התיכון…
  • הישארו אמינים ולא מאולצים. בסופו של דבר כולנו שקופים.

 

יוסף דלאל מיתוג נטוורקינג סטודיו ג'וזף סטודיו יוסף תקשורת תקשורת דיגיטלי

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס