IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » מאמר אורח » אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו

אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו

צוות האתר 13 בספטמבר 2018 אין תגובות

אי אפשר להפריז בחשיבותה של התדמית בימינו.תדמית היא לא מי שאנחנו, אלא הדמות שנתפסת בעיני אלו שמבקשים לקבל עלינו רושם ראשוני. אותו רושם יהיה בדרך כלל בעל משקל מכריע באשר לדעה שתתגבש עלינו.

  יוסף פתאל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראליוסף פתאל –
מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

 


הפתגם העתיק והמוכר "אין להסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו" כבר מזמן אינו תופס לגבי המציאות כיום.
במידה רבה, הקנקן הופך להיות העיקר ורק לאחריו יבוא התוכן. לעיתים, יהיה רק שחקן המשנה בהצגה שאותה אנחנו מבקשים להעלות בפני חברים, בפני עמיתים לעבודה או במפגשים מקצועיים מכל סוג שהוא לכן קיימת חשיבות רבה ליצירת תדמית נכונה בעולם העסקים הבינלאומי.

תדמית עסקית בינלאומית

אנחנו חיים היום בעידן שבו התדמית יכולה להכריע מאבקים בינלאומיים, שבו תמונה אחת יכולה ליצור רושם שלם, חיובי או שלילי, ותכריע ויכוח ולפעמים עימותים בין מדינות. הרשתות החברתיות הפכו להיות מכונות משוכללות עד מפלצתיות, המפציצות מסרים תדמיתיים באמצעות ויזואליה, לקהלים בהיקפים שבעבר האדם הבודד יכול היה רק לחלום להגיע אליהם. התדמית בימינו הפכה להיות במקרים רבים גם סוג של בית כלא, שממנו קשה מאוד להיחלץ.
אם התדמית שנחרטה בעיני קהלים מסוימים קיימת, יהיה קשה לבעליה לשנות אותה או לנסות לשכנע שהוא עצמו ופנימיותו הם בעצם לא התדמית הנתפסת בעיני האחרים.

הרושם הראשוני שאנחנו מקבלים על אנשים שאיתם אנחנו נפגשים נמצא כמעט לחלוטין בידי אמצעים ויזואליים,המגבשים בעיני הסביבה את התדמית שאנחנו יוצרים (ובמקרים מסוימים – אשר נכפית עלינו) ומהוָוה את "שער הכניסה" לתשומת הלב שאותה אנחנו מבקשים להשיג. תדמית בהכרח קשורה גם בסטיגמות, שלא ניתן להתעלם מהן כאשר אנחנו מבקשים ליצור חזות תדמיתית שתשרת את האינטרסים שלנו. מכאן מה שאנחנו חושבים או בטוחים לגבי עצמנו אינו רלוונטי במקרים רבים בנוגע לאופן שבו אנחנו נתפסים בעיני גורמים שאיתם אנחנו באים במגע.

מכל זה יוצא שהתייחסות לנושא התדמית הינו קריטי והכרחי גם, ובעיקר בעולם העסקים:
כיצד נתפסת תדמיתו של איש העסקים בעיני אלו שבאים איתו במגע?
התשובה לשאלה זו היא תנאי הכרחי ל'כניסה" מוצלחת ולהופעה מרשימה בכל אינטראקציה עסקית.
חשיבותה של התדמית בכלל, ושל התדמית העסקית בפרט, נטועה בקודים מוסכמים ובינלאומיים.

כל מי שמבקש להשתלב בעולם זה חייב להתייחס אליהם ברצינות גמורה כחלק מהתוכנית העסקית שלו.

יוסף פתאל, תדמית,תדמית עסקית,יור ארגון התיירות בישראל

בישראל הבעיטה במוסכמות, במסורות ובסטנדרטים בכלל היא כמעט דת, אשר גורמת לרבים לזלזל בסטנדרטים מקובלים בתחום התדמית בקהילייה העסקית.זלזול במוסכמות תדמיתיות בעולם העסקי יכול להיות נכון רק אם האדם בעצמו מכוון ליצירת תדמית מסוימת, שיכולה לשרת את המטרה העסקית שלו. בדרך כלל, אסטרטגיה של זלזול בקודים התנהגותיים ותדמיתיים מקובלים, תביא בעולם העסקי הבינלאומי לסגירת דלתות ולא פתיחתן.
אם כן, כפי שכל איש עסקים בעל חברה מקדיש משאבים ותשומת לב לתדמית החברה ולמיתוגה, כך עליו לתת תשומת לב לתדמיתו האישית ולגבש אסטרטגיה של ממש בנוגע אליה, כחלק ממכלול תדמיתו של העסק.
במידה רבה, התדמית הציבורית כלפי עסקים נקבעת על פי הרושם שבעל החברה עצמו יוצר כבן אדם פרטי, עוד לפני שבאים לשפוט את מעלוֹת העסק בעצמו. השאלה 'עם מי עושים את העסקה' חשובה היום לא פחות מהעסק עצמו, ומכאן עולה מסקנה ברורה: הרושם הנוצר באמצעות התדמית האישית, המורכבת מלבוש ומהתנהגות כללית, הינו קריטי והכרחי להצלחה בעולם העסקים.


 

            

 

חליפה עסקית יוסף פתאל מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל נוכחות רושם ראשוני תדמית בינלאומית תיירות תיירות נכנסת

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס