IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » מאמר אורח » תמונה שווה אלף מילים – איך לצלם צילום תדמיתי ולעשות זאת נכון?

תמונה שווה אלף מילים – איך לצלם צילום תדמיתי ולעשות זאת נכון?

צוות האתר 14 באוגוסט 2018 אין תגובות

בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, שבו החזות היא למעשה הכול (או כמעט הכול), כל אחד מאיתנו חייב תמונה אחת טובה, לכל הפחות. כאן יגיד כל אדם: "אין שום בעיה: אמצא לי צלם טוב, והוא יעשה את העבודה". אומנם צילום תדמיתי טוב תלוי, כמובן, בצלם וביכולותיו, אך בד בבד גם במצולם. ובמילים אחרות: גם לכם יש חלק גדול בהצלחת התמונה ובמידת איכותה.

ואזנה צחי,צלם,צילום תדמיתי,תמונהצחי ואזנה –
צלם אופנה ופרסום

 


 

אנשי מקצוע רבים בוחרים ללכת היום לצלם מקצועי כדי ליצור סדרת תמונות מקצועית ('בוק' או תצלומי סטודיו):
מעצבים, אדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון, רופאים –
כל אלו ועוד רבים מוכנים לשלם כסף רב ולהקדיש זמן לא מבוטל לתצלומים איכותיים, ובצדק.

בהנחה שגם אתם החלטתם ללכת לצלם מקצועי על מנת לצלם תמונת פרופיל או פורטרט לצרכים שונים, כדאי מאוד שתקפידו על כמה עקרונות חשובים:

 

טיפים לצילום תמונה תדמית נכונה

חליפה מחויטת, תפקיד ,סטיילינג עסקי

  • בחרו צלם רק אחרי שראיתם את תיק העבודות שלו וקיבלתם המלצות לגביו
  • חשוב מאוד שיהיה 'חיבור' ושתהיה תקשורת טובה ביניכם לבין הצלם שבחרתם – צילום טוב נובע, במידה רבה מאוד, מאינטראקציה טובה בין הצלם לבין המצולם
  • חשוב לישון טוב לילה לפני הצילומים
  • הקפידו להגיע עם מספר רב של הופעות ('סטים' של בגדים)
  • הקפידו להגיע מאופרים, מגולחים, מסורקים ועם בגדים מגוהצים
  • הכינו מספר אביזרים בהישג יד, אם יתעורר הצורך
  • ודאו כי אתר הצילומים – הסטודיו של הצלם, הבית או המשרד – נבחר בקפידה: חשוב שהמקום ייראה נקי, מסודר, לא עמוס ועם הרבה אור
  • לתאורה הטבעית יש חשיבות גדולה: זו תאורה שמחמיאה מאוד למצולמים, בניגוד לתאורה המלאכותית, החזקה והמאיימת כביכול
  • נסו להיות קשובים כמה שיותר להוראות הצלם, ופתוחים להערות מצידו.

מעל לכול, זכרו: ברגע שתעברו מ'מצב צילום' למצב של הנאה – מובטחות לכם תמונות טובות!

 

 

 

 

 

נוכחות כריזמטית ניראות עמידה מול קהל פרזנטציה צילום תדמיתי צלם תדמית תדמית עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס