IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » תרבות ותקשורת עסקית » תרבות ותקשורת עסקית הנהוגים בברזיל

תרבות ותקשורת עסקית הנהוגים בברזיל

צוות האתר 30 בדצמבר 2018 אין תגובות

ראש ממשלת ישראל, מר בנימין נתניהו נסע השבוע לטקס השבעה של נשיא ברזיל הנבחר זָ'אִיר מֶסִיאָס בּוֹלְסוֹנָארוּ – Jair Messias Bolsonaro.הטקס יערך ב 1 לינואר 2019. היחסים בין שתי המדינות מתחממים, וזו הזדמנות חגיגית לרענן את הנהגים ואת התקשורת העסקית עם ברזיל.

עשה ואל תעשה בבניית קשרים עסקיים בברזיל

פגישת ראש הממשלה מר נתניהו ונשיא ברזיל
צילום מסך -חדשות ערוץ 12

תעודת זהות:

מדינה: הרפובליקה הפדרלית של ברזיל
עיר בירה: ברזיליה
שפה הרשמית: פורטוגזית

מינגלינג

כדורגל ברזילאיניתן לשוחח על:
נושא החביב במדינה הינו הכדורגל (נבחרת ברזיל זכתה ב 5 גביעי העולם בכדורגל)
מזג אוויר, חדשות ועסקים בתחום הכלכלה, אירועי תרבות כגון הקרנבל, מוסיקה וריקוד מקומיים.
יש להימנע מלשוחח על:
נושאים כאובים כגון העוני, בעיית כריתת יערות, דת, שחיתות, פערי מעמדות, פוליטיקה ושאלות אישיות.

תרבות ותקשורת עסקית

כרטיסי ביקור ומסמכים: בשפה הפורטוגזית (וניתן גם באנגלית)
פגישות עסקיות: חוסר הדייקנות הוא חלק מהחיים בברזיל ויש להתרגל לכך!
ארוחה עסקית: אחת המחוות לביסוס יחסים טובים בעסקים הינה ארוחה טובה.
אין לשוחח על עסקים במשך הארוחה אלא רק בסופה בזמן שתיית הקפה.

מו"מ עסקי: סבלנות! זו המילה הנכונה (יש לנו כבר מכנה משותף)
אין לגשת ישירות למשא ומתן ויש לגעת בנושאים חשובים ב ע ק י פ י ן !
בניית וניהול עסקיים באמצעות קשרים אישיים, ולטווח ארוך.
תקשורת פנים אל פנים היא חשובה ביותר במשא ומתן לסגירת עסקה.

תקשורת ושפת גוף:

לחיצות ידיים: נהוג ללחוץ ידיים עם כל הנוכחים במפגש, גם בתחילת המפגש וגם לאחריו.
רק לאחר התהדקות היחסים ניתן להתחבק בידידות.(ואת זה אנחנו עושים בכיף!)
בעסקים קירבה וקשר עין נתפסים כ"בונה אמון" ומובילים למערכות יחסים ארוכות טווח.

שם ותואר

באירועים רשמיים: מר או גברת ואחריהם שם משפחה.
ניתן לפנות ב"תואר" עורך דין, פרופסור או דוקטור ולאחר מכן את שם המשפחה..

קוד לבוש

קוד לבוש עסקי מזג האוויר הינו טרופי ולכן קוד הלבוש נינוח יותר מאשר באירופה או ארה"ב. יחד עם זאת, ההופעה החיצונית בעסקים חשובה מאוד לברזילאים וישקף את התפקיד והמעמד.

קוד הלבוש העסקי נע בין קוד לבוש עסקי נינוח – Business Casual לבין לבוש עסקי רשמי – Business Professional

גברים: עניבה וחליפה נחשבים ללבוש סטנדרטי.
יש להימנע מעניבות משילובי הגוונים ירוק וצהוב המסמלים את צבעי המדינה.
נשים: חליפות מכנסיים, שמלות שמרניות חצאיות וחולצות. איפור קל לעבודה.

ועוד 4 טיפים לסיום:

1 חשוב לשוחח בפורטוגזית ולא ספרדית (יחשב כעלבון)
2 חשוב לדעת ולהבין את הרקע התרבותי של מי שעומדים לעשות אתו עסקים.
3 עסקים לוקחים זמן ברזיל (צ'יק וצ'ק וגמרנו הינו מקובל כאן ואין להאיץ את התהליך!
4 קיימת ההיררכיה בעסקים ולכן בעל הדרגה הגבוהה ביותר מכריע.

אנשי עסקים בברזיל

אני פרידמן התנהגות חליפה עסקית ליטוש הופעה נטוורקינג סטיילינג עסקי קוד לבוש שפת גוף תדמית עסקית תרבות עסקית תרבות עסקית בברזיל

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס