IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » בלוג » 5 טיפים אפקטיביים לליטוש הופעה עסקית מנצחת לגברים

5 טיפים אפקטיביים לליטוש הופעה עסקית מנצחת לגברים

צוות האתר 2 במאי 2018 אין תגובות

 בעולם העסקים ובסביבת העבודה נהוג להתלבש לפי קוד הלבוש העסקי. חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים ו/או אי ידיעת רזי הנוהגים, עלולים להסיח את דעתה של הסביבה ולגרוע מהמסר שאתה מבקש להעביר, אם ברמה האישית, המקצועית ו/או החברתית. אנשי עסקים, בין אם אלו בתחילת דרכם ובין אלו שאינם מתלבשים כך באופן יומיומי, עלולים לעשות מספר טעויות וחבל…

 

טיפ 1- אורך העניבה – עד לאן?חוצה מכופתרת, קוד לבוש לגברים,סטייינג עסקי,תדמית עסקית

העניבה היא התכשיט הדומיננטי של איש העסקים ומסמלת "סטאטוס" והשתייכות המעצימה נוכחות או מחלישה אותה. מלבד התאמתה לחולצה ו/או לחליפה- ישנה חשיבות רבה לאורך העניבה…
יש לקשור אותה באופן שקצה העניבה יגיע למרכז החגורה (בעמידה). אם הינך לובש את המכנסיים מעל הכרס או מתחתיה ו/או הלובש גזרה גבוהה או נמוכה –דאג שאורך העניבה יכוון תמיד למרכז החגורה !
עניבה קצרה מידי תיראה מגוחכת וקצרה למימדיי גופך ותיראה כאלו הוצאת את עניבת "בר המצווה" שלך מהבוידעם.
עניבה ארוכה מידי תמקד את תשומת הלב באזור החלציים…דבר לא ראוי בעולם העסקי !

    

טיפ 2 : החגורה והנעליים – מה מתאים למה?

לפי קוד הלבוש העסקי הפורמלי נהוג ללבוש חליפות בגווני השחור, כחול כהה ואפור כהה. לגוונים האלו מומלץ לנעול נעליים בגוון שחור ואת החגורה להתאים לגוון הנעליים! במידה ואתה נועל נעליים בגוון חום, אזי גם החגורה תהייה באותו גוון.
בנוסף, מומלץ לבחור בחגורה בעלת אבזם קלאסי להשלמת המראה הסולידי.

5 טיפים (אפקטיביים ) לליטוש הופעה עסקית מנצחת לגברים

 


טיפ 3 : ניתן לגרוב גרביים בצבע כתום?

5 טיפים (אפקטיביים ) לליטוש הופעה עסקית מנצחת לגברים

כאופציה ראשונה חשוב לבחור את גוון הגרביים על פי גוון המכנסיים! אם לא ניתן – יש לבחור באופציה השנייה ולהתאימם לגוון הנעליים. בשום אופן אין לגרוב גרביים בגוון שונה ובולט…
(כולל גרבי ספורט) בלבוש עסקי פורמלי! אלא אם אתה למשל עוסק בתחום הקריאטיב- כאמירה!
מומלץ לרכוש גרביים באורך של 25-30 ס"מ מעל עקב הגרב ולוודא שבעת הישיבה –על מנת שנראה רק את הגרב ולא את בצבוץ עור הרגל מהמכנסיים.

 5 טיפים (אפקטיביים ) לליטוש הופעה עסקית מנצחת לגברים


טיפ 4 : אורך המכפלת… כאורך הגלות?

רכישת מכנסיים חדשים או חליפה הם תמיד אירוע משמח במיוחד אם נמצאה הגזרה הנכונה והמחמיאה למבנה הגוף (והכרס). לא מומלץ להתעצל ועם סיום הקניה, יש לדאוג למכפלת נאותה ומותאמת לגובה הכללי ולגובה הנעליים.
לקביעת אורך המכנסיים יש כלל ברור- בזמן עמידה מול המראה בחלק הקדמי של מכפלת המכנסיים יש לבדוק שנוצר רק קפל אחד בבד ובחלק האחורי – יש לדאוג שהמכפלת תגיע עד לחצי גובה העקב. עודפי בד בצורת "זיגזג" או "אקורדיון" ליד הקרסול

יראו מגוחך ואתה עלול להיראות נמוך יותר,"שלומפר" ולגרוע מתדמיתך המקצועית.

5 טיפים (אפקטיביים ) לליטוש הופעה עסקית מנצחת לגברים

טיפ 5 :היכן נעלמו חפתי החולצה המכופתרת ?

 בזמן עמידה, כשהזרוע מונחת לצידי הגוף חשוב לראות את חפתי החולצה המכופתרת. ההבדל בין חפת החולצה לבין מכפלת שרוול הז'קט חייב להיות כ 2 ס"מ- כלומר שחפתי החולצה יהיו ארוכים יותר ממכפלת שרוול הז'קט. בסביבה עסקית פורמלית – נהוג ללבוש חולצה מכופתרת בעלת שרוולים ארוכים בלבד!

             

 הופעה מנצחת הינה הופעה שהשלם גדול יותר מסך חלקיו! 

 

 

אני פרידמן חולצה מכופתרת חליפה עסקית ליטוש הופעה מיתוג נוכחות כריזמטית קוד לבוש שדרוג תדמית תדמית עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס