IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » מאמר אורח » ההון האנושי – תחשבו כמה זה שווה לכם?

ההון האנושי – תחשבו כמה זה שווה לכם?

צוות האתר 13 ביוני 2018 אין תגובות

במשחק הילדים טלפון שבור מעבירים מסר מאחד לשני, לרוב מאוזן לאוזן ולבסוף מגלים מה ההבדל בין המסר הראשוני למסר שהגיע אחרון המשתתפים. המשחק מהנה כי הוא ממחיש לנו עד כמה המסר משתבש למרות שמדובר בפעולה פשוטה של העברתו מאדם לאדם באופן מידי. הסיבה לכך כרוכה ביכולת הקליטה שלנו והפירוש שלנו למה ששמענו, ולמרות שאנו בטוחים שהעברנו את המסר במדויק הוא משתבש מאדם לאדם.

יעל גרינברג,פיתוח ההון אנושי,כל ארגון מתנהלות מערכות יחסים בין אנשים, מנהלים, צוותים ועובדים

 

יעל גרינברג –
מנכ"לית המרכז לפיתוח ההון האנושי


בכל ארגון מתנהלות מערכות יחסים בין אנשים, מנהלים, צוותים ועובדים. דמיינו לעצמכם מה קורה בהעברת מסרים בארגון בו המסרים עוברים במספר ערוצים שונים ומגוונים כשיש מסביב השפעות נוספות כגון פוליטיקה ארגונית ועוד השפעות חיצוניות ופנימיות שמשפיעות הן על הדרך בה אנו מפרשים את המסרים המועברים אלינו והן על תגובתנו למסר והעברתו לאחר.

למרות שתחום זה אינו מקבל היום מקום רב בארגון, יש לו השפעה רבה מאוד על שיתופי פעולה בין מחלקות ובין מנהלים, על מערכות יחסים בין מנהלים לעובדים ובין עובד לעובד. כל העשייה הארגונית מתווכת באמצעות  תקשורת פורמלית ובלתי פורמלית שמשפיעות זו על זו ולכן זה קריטי להבין מה המצב האמתי  בארגון. כשהתקשורת לקויה מתחילות טעויות, האשמות, חוסר אחריות, פילוג בין עובדים ומחלקות וכמובן התפוקות יורדות.תקשורת,העברת מסרים,פיתוח ההון האנושי,כל ארגון מתנהלות מערכות יחסים בין אנשים, מנהלים, צוותים ועובדים
המצב החמור מכל הוא מצב בו התקשורת שלילית עקב כך שאנו שופטים אחד את השני, העובדים מנוכרים זה לזה, יש נטירת טינה על מקרה כזה או אחר, והשפעת הסביבה ורכילות רבה- אז המצב הוא חמור עוד יותר מכיוון שהוא קשה לשינוי ולתיקון.
לצערי ראיתי בלא מעט ארגונים מצב שבו התקשורת לא לקויה אלא פשוט אין תקשורת! במקום זה יש ניתוק!
חוסר שיתוף פעולה, אין עזרה הדדית, כל אחד עסוק רק בתחומו ובמקום להעביר ידע ולשתף, יש חומות הגנה  ואווירה מתוחה וזמן רב מתבזבז על לימוד כפול של הידע במקום שיתוף.

תארו לעצמכם חדר ניתוח בו הרופא מנתח ומושיט את היד והאחות שמה לו סכין במקום מלקחיים. עד כמה שזה מובן מאליו שחייבת להיות הבנה בניהם כך גם בארגון. חשוב להקצות משאבים על מנת לעבוד על תקשורת ברורה, ממוקדת ומדויקת ויעילה וליצור סביבת עבודה נעימה ומפרה.

כאשר התקשורת הפנים ארגונית טובה,התוצאות באות לידי בהצלחה פיננסית והחוסן האנושי של הארגון. התוצר יבוא לידי ביטוי בירידה משמעותית בתחלופת העובדים, יותר פרודוקטיביות, יותר שיתופיות במידע, מידע גם לא הולך לאיבוד ועזרה הדדית שחוסכות טעויות רבות.
ניתן ליישם זאת כחלק מתהליך ייעוץ ארגוני ממוקד בנושא בתקשורת הפנים ארגונית אשר מקנה לעובדים ולמנהלים כלים פרקטיים מותאמים אישית לדוגמה: כלי שיקוף למינהם, שמטרתם לתקף את המידע שמועבר מאדם לאדם וליצור תיאום ציפיות והבהרת מסרים כלים מעולם הפסיכולוגיה החיובית וכן כלים מעולם התוכן התהליכי שמקנים למנהלים הבנה תהליכית של זרימת המידע בארגון. על כן מטרות ההנהלה צריכות לכלול יצירת שיפור משמעותי בהעברת המידע והידע בין המחלקות ובין העובדים והמנהלים, יצור תקשורת פתוחה ושקופה ותרבות ארגונית של סיוע הדדי.

נוכחות מנצחת סדנאות בארגונים עמידה מול קהל פיתוח ההון הארגוני פיתוח מנהלים תדמית עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס