IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » תרבות ותקשורת עסקית » הטמעת קוד לבוש בארגון – איך לעשות זאת נכון!

הטמעת קוד לבוש בארגון – איך לעשות זאת נכון!

צוות האתר 6 במאי 2019 אין תגובות

קוד לבוש בארגון הוא חלק מתרבות עסקית והטמעתו מאפשר לצוות העובדים והמנהלים לעבוד בנוחות ובבטיחות מחד, ומאידך להקפיד על מראה מכובד, אמין ומקצועי, תוך הלימה בין תדמית העובד לבין תדמית והמיתוג של הארגון.

לפני מספר חודשים פנתה אלי מנהלת כוח אדם בחברה פרטית העוסקת בשרות לקוחות וסיפרה לי שהם התייאשו
מלבקש מהעובדים, להגיע בקוד לבוש מכובד המתאים לתפקידם ולמטרות החברה. היא גם ציינה שעשו מספר
פעולות אך לא צלחו בהן…

  • האם גם אתם נתקלים בארגון בתופעה זו?
  • האם הארגון שלכם מבקש להטמיע קוד לבוש?
  • האם אתם בדיוק עומדים לעשות כך אבל לא בטוחים בתהליך?


מהו התהליך הנכון להטמעת קוד הלבוש בארגון?

באופן כללי, למעסיק יש את הזכות להנחיל קוד לבוש בארגון אך עליו לעמוד במספר קריטריונים חשובים.
לפני שהארגון קובע את מדיניות קוד הלבוש חשוב לדעת מהם הצעדים החשובים שיש להתייחס אליהם:

הטמעת קוד לבוש בארגון, קוד לבוש,יעוץ תדמית

 הקפדה והימנעות מאפליה

חוק זכויות העובד אוסר על אפליה על בסיס גזע, צבע, מין ומוצא אתני ומצריך:

  • טיפול בעובדים באופן שווה
  • הימנעות מאפליית קבוצה מסוימת
  • היערכות להתאמות מיוחדות לעובדים עם אמונות דתיות מסוימות
  • היערכות להתאמות מיוחדות לעובדים בעלי צרכים מיוחדים
  • יצירת מדיניות שונה לגברים ולנשים, כל עוד אין אפליה מכוונת נגד שני המינים

חשוב לזכור ששמירה על חוקים המונעים אפליה ימנעו תביעות עתידיות.

מטרת יישום קוד הלבוש בארגון

מעסיק המבקש להנחיל קוד לבוש בארגונו חייב להבין קודם כל מהי מטרת קוד הלבוש, מהם דרישותיו,
דרכי טיפול בהפרות, מהו תהליך הנחלת קוד הלבוש וכו'.
כל נושא ונושא, כולל הכלל ויוצא מן הכלל, צרכים מיוחדים של הפרט, הקבוצה ו/או המגדר
חייב להיות מובאים ומפורטים תחת סעיפים ברורים ועקביים.

 תמהיל קוד הלבוש

כעת, ניתן לקבוע את התמהיל הנכון, ההולם והמתאים לאופי העבודה, לאופי ולדרישות הארגון.
יתכן שלארגון יש זירות וסביבות עבודה שונות לכן גם כאן, חשוב לציין זאת באופן מפורט.

 מדריך מדיניות קוד הלבוש לעובד חדש

מעסיק המנחיל קוד לבוש בארגון מחויב לתדרך את המועמד בעת קבלתו לעבודה כחלק מתנאי העסקתו.
יש להקצות גורם אחראי למדיניות אכיפת קוד הלבוש והטמעת נהלי ומדיניות קוד הלבוש.
בנוסף נדרשת חתימתו על נספח מצורף לקבלת קוד הלבוש והבנתו.

הטמעת קוד לבוש בארגון- אני פרידמן

הקמת צוות חשיבה להנחלת קוד הלבוש בארגון

על מנת להגדיר, להנחיל ולהטמיע קוד לבוש בארגון וליצור מדריך נכון, מאוזן והתואם לדרישות ולערכי הארגון –
יש צורך בהקמת צוות חשיבה הכולל:

  1. המעסיק/ מנכ"ל/ סמנכ"ל משאבי אנוש/ מנהל בכיר ממונה
  2. מנהל משאבי אנוש/ מנהל כוח אדם/ מנהל הדרכה
  3. נציג מטעם האיגוד המקצועי (אם קיים)
  4. נציגות עובדים ממחלקות שונות בארגון
  5. יועץ משפטי
  6. יועץ מומחה לתדמית וקוד לבוש

צוות החשיבה יעסוק בתכנים, בהגדרת התמהיל, בתהליכי הטמעת ובהנגשת קוד הלבוש בארגון.
לאחר קבלת כל המידע, ההסכמה וההבנה -יצא לאור תחילה "פיילוט" למספר חודשים, אשר יופקו
בו לקחים, השלכות והבנות, שבסופו של תהליך, יגובש מדריך קוד לבוש על פי ערכי הארגון.
כמובן שכל מספר שנים יש צורך לרענן ולעדכן את קוד הלבוש ולהתאימו לצורכי הארגון.

בעידן המודרני, מן הראוי שצוות המנהלים והעובדים יבינו את הרציונל  מאחורי ההחלטה ואת
חשיבות ההלימה בינם לבין ערכי הארגון.
יחד עם זאת קיים שוני בין מגזר למגזר, בין ארגון לארגון ובין דרגי הניהול והעבודה הייחודי לו.
תמהיל קוד הלבוש משתנה ויכול לנוע בין קוד לבוש עסקי מוקפד, קוד לבוש עסקי נינוח ו/או מדים.

קוד לבוש עסקי מפי מומחית לקוד לבוש-אני פרידמן

מזמינה אתכם לפנות אלי (ללא כל התחייבות) במידה ויש לכם יש התלבטויות ו/או שאלות
לגבי הטמעת קוד ה
לבוש בארגונכם אני עומדת לרשותכם.

לוגו של אני פרידמן -תדמית מיתוג וקוד לבוש ליצירת קשר מהיר דרך כרטיס דיגיטלי

לוגו של אני פרידמן -תדמית מיתוג וקוד לבוש  להשארת הודעה

אני פרידמן אפליה הטמעת קוד לבוש חיפשו עבודה חליפה עסקית יועצת תדמית מקצועית יישום קוד לבוש מיתוג סביבה עסקית קוד לבוש תדמית תדמית ותרבות עסקית תדמית עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס