IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » נוהג בינלאומי » חשיבות התדמית של אנשי ציבור באירועים פומביים

חשיבות התדמית של אנשי ציבור באירועים פומביים

צוות האתר 29 בספטמבר 2019 אין תגובות

הופעתם של אנשי ציבור, מדינאיים, פוליטיקאים ובעלי השפעה באירועים מדיניים ובינלאומיים פותחים, כידוע, את רוב מהדורות החדשות בכל העולם. חשיבות תדמיתם של אנשי ציבור כוללת בראש ובראשונה את הנראות וההופעה החיצונית, ההתנהגות ויכולות מגוונות בנושאים רבים בתחום התקשורת המחייבים להיות בהלימה מדויקת עם הרושם שהם מייצרים בעיני עצמם ותפקידם לבין תדמית ארגונם, מפלגתם ומדינתם.

האירועים האלו מסוקרים בדקדקנות והצלמים מחפשים את ה"התמונה" הטובה ביותר שהם יכולים להשיג עבור מערכת העיתון ו/או רשת התקשורת שלהם.

תמונה שווה אלף מילים

תפקידה של התקשורת, בין היתר, היא לתור אחר "רגעים בלתי נשכחים" ו/או "משפטי מחץ" שאנשי ציבור ובעלי השפעה עשויים או עלולים להצהיר. הם יעשו הכל כדי לצלם את התמונה הנכונה ולהביא את הסקופ וכך מתנהלת ביניהם מערכת יחסים מורכבת במיוחד מאז פריצת המדיה הדיגיטלית במאה ה21.

יוצר: חדשות קרדיט: מתוך עמוד הפייסבוק של משה שגב.                                                                                      תקרית הנעל….לפעמים צריך לדעת על תרבות האורחים….

.

במובן מסוים, חייהם של אותם אנשי ציבור, עם בפן החברתי, המדיני ו/או הדיפלומטי הפכו למאתגרת בלשון המעטה, ועליהם להתנהל באופן מושכל ואסטרטגי בתכנון מהלכיהם. כמובן, שיש לשים לב למסרים המועברים ולהשפעתם על המיתוג שלהם בזירה הציבורית והבינלאומית.

אופס!!! מייגן שכחת להוריד את האתיקט של השמלה…

.

חשיבות התדמית של אנשי ציבור באירועים פומביים כוללת בראש ובראשונה את הנראות וההופעה החיצונית, קודי ההתנהגות, הנימוסים והליכות השונות ובתקשורת חיובית. היא מחייבת אותם להלימה מדויקת בין תדמיתם האישית, לבין תפקידם הציבורי ולבין ייצוג מדינתם/ ארגונם.

גם בני משפחתם ובעיקר בני ובנות הזוג של פוליטיקאים, מדינאים ו/או אנשים ציבור ובעלי השפעה, הפכו לחלק בלתי נפרד מתדמיתם של אשת או איש הציבור עצמו. חלקם של בני המשפחה מרבים להיחשף, להיראות ולהוות חלק מהנוף והזירה הציבורית. במידה ובני הזוג מחליטים להוות חלק מהתודעה הציבורית, עליהם לקבל את "חוקי המשחק" להשתדל ולהימנע ככול האפשר מעשיית צעדים לא נכונים (שעל כך עלולים לשלם מחיר יקר).

תפקיד יועצי האסטרטגיה והתדמית

לדאוג, לייעץ ולטפל לא רק בתדמיתם של נציגי הציבור אלא גם של בני או בנות זוגם. אף איש ציבור, מדינאי ובעל השפעה אינו חפץ "ליפול" לידיהם של התקשורת והציבור ולהפוך לשיחת היום בגלל שמלה קצרה מידי, נעליים, תספורת בעייתית  ו/או אמירה לא נאותה העלולה לטרפד עבודה של שנים.

ראש ממשלת אנגליה- לפעמים השיער עצמאי לגמרי…..

.

מניסיוני ותוך כדי עבודתי, אני מרגישה שלמרות רצונם, אנשים רבים אינם מבינים לגמרי, את חשיבותו הרבה של הרושם הראשוני והשפעתו עליהם.
בעבודתי, אני נחשפת לחוסר מודעות וידע של קהלים רבים, ביניהם אנשי ציבור ואנשי עסקים, המבינים אומנם את מהות קוד הלבוש, ופרוטוקולי התנהגות באירועים ציבוריים (על פי הבנתם כמובן) ופחות (הרבה פחות) שמים לב לפרטים… יש לשים לב ל"איך" לפני ה"במה"!

יחד עם זאת חוסר מודעות  ועשיית FAUX PAS (צעד לא נכון) יכול לקרות בכל העולם וגם אצל הטובים ביותר…
וזו כבר חצי נחמה (-:

חשיבות התדמית של אנשי ציבור באירועים פומביים

לסיום, חשיבות התדמית של אנשי ציבור באירועים פומביים תלויה בהבנה שיש צורך לקדם, להכין מראש, לעדכן ולשדרג את תדמיתם של נציגי הציבור במיוחד במשימות בינלאומיות. חוסר ידע ומודעות, עלולים לגרום לחוסר נעימות, לחוסר אמינות ומקצועיות, לתקריות מיותרות העלולות לפגוע בשמם הטוב, בתפקידם ובמיתוגם… ולמתבוננים גיחוך או פרצי צחוק!

 

אני פרידמן יועץ אסטרטגי יועצת תדמית מקצועית ליטוש הופעה משלחות לחו"ל משרד הביטחון משרד החוץ משרד הכלכלה משרד הממשלה סדנאות להכשרת משלחות לחו"ל עצרת האו"ם קוד לבוש ייצוגי תדמית בינלאומית תדמית פוליטית תקרית דיפלומטית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס