חשיבות הסטיילינג העסקי מהווה יכולת ביטוי והעברה מסרים אפקטיבית ועשויה לקדם אותך בקריירה שלך! לא מספיק לרכוש בגד או אביזר יקר.
הנוסחא לתדמית עסקית נכונה נעוצה במספר גורמים המתקבלים מחיבור ביניהם.
לפני מספר שנים נכחתי בהרצאה של "מישהו שעשה את זה בנדל"ן". הוא הסביר לנו על התהליך שהוא עובר והתגאה בקניית חליפה לפגישות עסקיות, עצה שכנראה שמע ממישהו או קרא באיזה מאמר באינטרנט… כולו מתפעל מעצמו ומה"אני" החדש, של איש עסקים מכובד הלובש חליפה מכובדת לא פחות… וכך הוא הסתובב כמו טווס על הבמה, והרצה על איך הוא עושה את זה, תוך כדי זריקת נתונים מרשימים…
ואני… אני לא ממש התרשמתי. משהו בתדמיתו ובלבושו נראו לי לא אמינים. משהו צרם לי!
אם זה לא מספיק, הרי שמשהו לבן התנדנד לו משרוול חליפתו בכל פעם שהניף את זרועו, וגרם לי להפרעה ולחוסר יכולת
להתרכז במילותיו.
מה שהוא עשה, מחוסר ידיעה, מחוסר עידון ומהיעדר ליטוש בהופעתו, היה להשאיר את הטיקט של המותג על השרוול (הטיקט בחליפות נתפר על השרוול באופן ארעי ויש להורידו בזהירות לפני הלבוש ) ואת החוטים המחזיקים את הפתחים האחוריים של הז'קט (ברור שיש להוריד אותם מייד לאחר הקנייה)
נוסף על כך, המכנסיים והשרוולים של חליפתו היו ארוכים מדי והוא נראה כמו חתן בר מצווה הלובש את חליפת אביו.
המסר שהוא שידר היה של מישהו "קטן וחמוד" – בזירה של הגדולים!
זה בוודאי לא היה קורה, לו הלובש היה מודע לכללי קוד הלבוש.