IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » מאמר אורח » מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

צוות האתר 6 במאי 2019 אין תגובות

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

מאת פועה דקל
"בדרך לעבודה"
השמה יעוץ והכוונה תעסוקתי המסייע למעסיקים ולעובדים למצוא את
ההתאמה המושלמת לשגשוג והצלחה ארוכת טווח בעבודה.

פועה דקל - השמה וקוד לבוש

לומדים על הארגון  במה עוסק, מה גודלו, היכן מיקום העבודה, להבין כמה שיותר על התפקיד המוצע,
לומדים על סביבת הראיון מי המראיינים? מה תפקידם? מהם התחומים שניתן להרשים אותם?
המטרה לגרום למראיינים להבין כי מה שהם מחפשים נמצא בדיוק עכשיו מולם בראיון זה.
אפקט 2 השניות מה זה ומה עושים איתו?

"אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני", אפקט (לזריזים שבנינו אפילו פחות) 2 השניות הראשונות
הוא אותה השפעה שהחיצוניות שלך מייצרת בתת המודע של המראיין, דעה המשפיעה על המשך התנהלות הראיון.

קוד לבוש למי נחוץ ?

לארגון הרוצה להדגיש נוכחות ונראות, הצגת אחידות ארגונית, יצירת אווירה המשדרת איכות חיצונית.
ארגון בוחר לעצמו את קוד הלבוש בהתאם לתוכן העיסוק של הארגון , מה רוצה לשדר ובהתאמה בוחרים את ההגדרות.
קוד לבוש קובע באופן כללי את המוסכמות של הלבוש המקובל בארגון, לעיתים נדרשת הגדרות מדויקות
לעמידה בתקני איכות בטיחות, לעיתים הלבוש האחיד מטרתו לציין את הטריטוריה של הארגון סוג של כניסה לעולם מיוחד.
קוד הלבוש מיצר סביבת עבודה נוחה לעובדים, ללקוחות ולכל הנמצאים בקשר עם הארגון.

קוד לבוש מגדיר בין היתר צבע הביגוד,  אופי הבגדים למשל מחויטים, ספורטיביים, האם  העבודה תתבצע
בחולצה מכופתרת בצבע אחיד, או צבע אחיד לכל פירטי הלבוש. הקפדה על ביגוד המשדר אווירה רצויה.
דוגמה: לא מאושר לבישת בגדים קרועים (גם אם מוגדרים וכאופנתיים).
במשרדי חברה עסקית בינלאומית, ולא מומלץ ביגוד אלגנטי למדריכי כושר.
לבישה אחידה אינה מעידה שבארגון כל האנשים דומים, גם במסגרת קוד הלבוש יש לאדם את היכולת להציג מעט מאישיותו.

מתלבשים על ראיון  – מה עליכם ללבוש כדי לקבל את המשרה שאתם מתראיינים?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים,
צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. 
הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו
ניתנת לך הבמה להציג עצמך-  הכדור במגרש שלך. 
מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן!

 

קוד לבוש לראיון עבודה,אני פרידמן,יועצת תדמית.
איך מתכוננים? לומדים

לומדים על הארגון  במה עוסק, מה גודלו, היכן מיקום העבודה, להבין כמה שיותר על התפקיד המוצע,לומדים על סביבת הראיון מי המראיינים? מה תפקידם? מהם התחומים שניתן להרשים אותם? המטרה לגרום למראיינים להבין כי מה שהם מחפשים נמצא בדיוק עכשיו מולם בראיון זה.
אפקט 2 השניות מה זה ומה עושים איתו?
"אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני", אפקט (לזריזים שבנינו אפילו פחות) 2 השניות הראשונות הוא אותה השפעה שהחיצוניות שלך מייצרת בתת המודע של המראיין, דעה המשפיעה על המשך התנהלות הראיון.

.

.

כיצד להרשים את המראיינים בתחילת הראיון? נראות

אותה תמונה ראשונית, שהמראיינים רואים.  כדי להצליח להרשים צריך להתכונן הרבה יותר מ 2 שניות.
הנראות בתחילת הראיון צריכה לייצר אצל המראיינים אווירה של נינוחות ללא "רעשי רקע" שיגרמו לעסוק
בנראות במקום במה אומר המעמד.

מה מתאים ללבוש ? הלבוש ישקף את האישיות שלך, יאמר עליך משהוא, וישאיר מקום לסקרנות אצל המראיין.
הבגד יהיה אסתטי, נקי מסודר, מאפשר נינוחות בתנועה. מומלץ להתאם את הלבוש למכנה השותף הרחב ביותר,
לא חושפני מידי, לא סגור מידי, לא צר מידי, לא רחב מידי, הכל במידה הנכונה – מה שנקרא "בול בגודל".
רצוי להתאים את סגנון הלבוש לסגנון המראיינים, וטיפה יותר מוקפד.

אם אתם הולכים לחברת סטארט-אפ, שכולם בה עם טי-שרט וכפכפים – לא כדאי לבוא לבושים בחליפת
שלושה חלקים. אבל אפשר ללבוש חולצת פולו, או חולצה מכופתרת לא מהודרת מידי.
אם אתם מרואיינים לארגון גדול ושמרני, רצוי מאוד לא לבוא בלבוש "שגרתי" מדי, וחשוב להקפיד על הנעליים.

עכשיו לשאלת השאלות מה ללבוש?

הלבוש מיועד לייצר אוירה מכבדת ללובש בהתאם לתפקיד ולמקום העבודה.  בגדים בצבעים שמחמיאים
לגוון העור, לא נועזים מידי, לא לשכוח לבחון אם השער מסודר, הנעלים נקיות, לשים לב  לאביזרים הנלווים להופעה.
הלבוש שלך צריך לסייע לך ליצר אהדה ואמפתיה בשלב ראשוני, אז לתכנן, להתכונן, להתבונן,
לבחון שהדמות במראה היא זו שמייצגת אותך במיטבך.

בהצלחה!

 קוד לבוש לחיפוש עבודה, אני פרידמן

 

 

 

אני פרידמן התנהגות חיפוש עבודה חליפה עסקית ליטוש הופעה עמידה מול קהל פועה דקל קוד לבוש ראיון עבודה תקשורת

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס