IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » סטיילינג עסקי » טיפים ללבישת גופית טי שירט מתחת לחולצה מכופתרת לגברים

טיפים ללבישת גופית טי שירט מתחת לחולצה מכופתרת לגברים

צוות האתר 11 ביוני 2018 אין תגובות

בעולם העסקים המקומי והבינלאומי, גברים מתבקשים להתלבש ולהיראות במיטבם שעות ארוכות ובכל תנאי מזג אוויר. חלקם הגדול נאלצים לצאת תכופות לפגישות מחוץ למשרד, החום הכבד והלחות מקשים עליהם ונדרשת התייחסות לבעיית הזיעהלכן הגופייה הפכה ל Must במלתחה העסקית של גברים ולה תמורות רבות אם נבחר בגופיה הנכונה.

כיועצת תדמית מוסמכת, אני נשאלת רבות, מה נהוג ללבוש ללבוש מתחת לחולצת צווארון מכופתרת במפגשים עסקיים.
האם בקוד הלבוש עסקי או ייצוגי, נהוג ללבוש גופית טי שירט מתחת לחולצה ?
…והתשובה היא כן!

הגופייה הפכה ל Must במלתחה העסקית של גברים ולה תמורות רבות, אם נבחר בגופייה הנכונה:גופייה לבנה, קוד לבוש - משמעות הגופייה הלבנה לגבר, גופית טי שירט

  • בעת רכישת גופיות, יש לבחור בגופיה העשויה מ 100% סיבי כותנה
    איכותית ובעלת גזרה המותאמת  למבנה הגוף האנטומי של הגבר.
  • מרקם הבד צריך להיות קליל, נעים ובעל סריגה עדינה, כזו שלא תכביד על לבישתה.
  • למראה מחוטב ואסוף יותר, ניתן לרכוש גופייה עם תערובת סיבים של 95% כותנה איכותית ו5% סיבי ספנדקס (לייקרה ). גופייה זו, במידה הנכונה, תצמד לגוף כתוצאה מאלסטיות הבד, תחטב ותמצק את מבנה הפלג העליון כולל את אזור הבטן והכרס.
  • יש לבחור בגופיה בעלת מחשוף V או עגול ולדאוג שהמחשוף לא יחנוק את הצוואר.
  • למי שלא עונב עניבה ו/או לא אוהב מחשוף עגול וחונק, אני אישית ממליצה, על מחשוף V משום שהגופייה לא תראה מתחת לחולצה המכופתרת.
  • לבישת גופייה אוטמת ומונעת שקיפות במקרים שבהם מרקם בד החולצה המכופתרת הינו שקוף יחסי ומטשטשת את השיער הכהה של פלג הגוף העליון .
  • גופיית טי שרט דקיקה באקלים חמים ולחים, סופגת ומונעת ריחות לא נעימים של הזעת יתר וחוסכת את "אי הנעימות" של אגלי זיעה באזור בית השחי.
  • הגוון הנפוץ ביותר לחולצות טי שרט הוא הגוון הלבן – הניתן ללבישה בכל גווני החולצות המכופתרות.
  • גופיות בגווני האפור / אפור מלאנג' בהירים מתאימים לגווניי החולצות הצבעוניות והאטומות יותר.
  • גופיות בגווני השחור מתאימות לחולצות מכופתרות כהות במיוחד בגווני השחור, הכחול הכהה והבורדו הכהה.
  • לעת הצורך, מומלץ להחזיק בהישג יד (באוטו, במזוודה האישית ו/או במשרד) 1-2 גופיות טי שרט בנוסף לחולצה מכופתרת .

חשוב גם לזכור!
לבישת גופיית כותנה מתחת לחולצה מכופתרת שומרת על חום הגוף של הלובש ולכן הינה אופציה מצוינת גם ללבישה באקלים קרים.
תדמית וקוד לבוש לגברים

 

גופיה לבנה חולצה מכופתרת סטיילינג ייצוגי סטיילינג עסקי קוד לבוש ייצוגי תדמית עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס