IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » תרבות ותקשורת עסקית » פרזנטציה עסקית אפקטיבית ליזמים

פרזנטציה עסקית אפקטיבית ליזמים

צוות האתר 15 בינואר 2019 אין תגובות

יזמים המחפשים משקיע לרעיון המבריק שלהם עומדים לפעמים מול מציאות מאתגרת איך להעביר את המסר ושהמשקיע הפוטנציאלי ישקיע דווקא במיזם שלהם. העניין הוא שלא רק הרעיון צריך להיות מבריק אלא גם הפרזנטציה, התדמית והמסר של היזם. מבנה הפרזנטציה צריך להילקח בחשבון כדי לא להעמיס על המצגת ועל המשקיע. על פי משנתו של גיא קווסקי- הידוע כמומחה שיווק אמריקאי- השיטה הינה קלה ליישום ומבטיחה דיוק במסרים.

פרזנטציה עסקית ליזמים,אני פרידמן יועצת תדמית

 שינוי קטן גורם להבדל גדול

 

רוב האנשים אינם מסוגלים להקשיב בתשומת לב רבה יותר ממספר דקות….

יזמים רבים חושבים שהרעיון שלהם מבריק יחיד ומיוחד! אך כיום לא מספיקים רעיונות או ידע- משקיעים מחפשים יזם שילהיב אותם ושירגש אותם. מה גם שרוב רובם יזכרו "מעט" מהפרזנטציה שלך…ויזכרו "הרבה" איך גרמת להם להרגיש במחיצתך.
יחד עם זאת, מבנה הפרזנטציה צריך להילקח בחשבון כדי לא להעמיס על המצגת ועל המשקיע.

גיא קווסקי- ידוע כמומחה שיווק אמריקאי, סופר ובעל הון סיכון בעמק הסיליקון ולפי שיטתו, משקיעים ואנשי עסקים רבים, מוצאים את עצמם צופים בפרזנטציות אין ספור מטעם יזמים וסטארט-אפים – כאלו העוסקות בהצגת מאזנים, בגיוסי הון, בשותפויות ובמכירות -משקיעים אלו מבינים מהר מאוד כי זמן מתורגם לכסף, וכבר בדקות הראשונות של הפרזנטציה יחליטו אם הם מתחברים או לא מתחברים לנושא ..וגם אם יתחברו ליזם.

העברת המסרים והשגת המטרות באמצעות מצגת אפקטיבית ממוקדת מטרה, היא משימה חשובה -ודי פשוטה לביצוע, למען האמת. ברוב המקרים, המשקיעים ישימו לב לכמה גורמים מרכזיים:

  1. נוכחות המציג/ים, הנקבעת על סמך הרושם הראשוני המתקבל מהם.
  2. הצגת מצגת על ידי שימוש בכלים ויזואליים תומכי מסר.
  3. דיוק, עובדות, בהירות ופשטות בהעברת המסרים.

המפתח הוא לעשות זאת פשוט, ממוקד וקצר!

ניתן להיעזר בכלל ה-10/20/30 למצגות פאוורפויינט (PowerPoint) של גיא קוואזקי:

10 –  שקופיות
20 –  דקות מצגת
30 –  גודל הפונט

10 שקופיות

עשר הוא המספר האופטימלי של שקופיות פאוורפויינט.

מומלץ לזקק ולמקד את המסרים, לאפיין ולחלק את עמודי המצגת בצורה נכונה, לפי הנושאים הללו:

  1. הצגת הבעיה
  2. הפתרון
  3. המודל העסקי
  4. הטכנולוגיה/הכלים שבעזרתם מוצע הפתרון
  5. חלק השיווק והמכירות
  6. התחרות בתחום
  7. הצוות
  8. תחזיות ואבני דרך
  9. המצב הנוכחי וציר הזמן
  10. סיכום וקריאה לפעולה

 20 דקות

בהנחה שהזמן המוקצה לכל מציג הוא בערך שעה מרגע הכניסה לפגישה, במסגרת הלו"ז ה'מפוצץ' של המשקיע; ובהנחה שחיבור למחשב ולמקרן ידרוש עוד כמה דקות; בהנחה שהכול עובר 'חלק' ומתנהל כשורה; ובהנחה שהפגישה תתעכב בגלל מאחרים – בהצגה של 20 דקות אתם מבטיחים לעצמכם עוד חצי שעה לפחות לדון, לשפר עמדות, להבהיר סוגיות ולענות על שאלות.

30 – גודל הפונט

במצגת, טקסט רב הכתוב בגופן קטן גורם לצופה לרצות לקרוא את הכתוב, במקום לשמוע את המציג.
אם מציג מקריא לאט יותר, למשל, ייווצר חוסר סנכרון בין המציג לבין הקהל.

ישנן שתי סיבות עיקריות לשימוש בגופן קטן:
1.    המציג לא שולט מספיק בחומר, ולכן קורא אותו מתוך המצגת
2.    המציג מאמין שטקסט רב משכנע יותר.

תמונה שווה אלף מילים

תמונה אחת (טובה!) שווה אלף מילים –
השתמשו בתמונות אשר מעבירות את המסר, מפעילות את הרגש ואף גורמות לכם, המציגים, להיזכר בתכנים.

טיפ קטן!
ניתן להשתמש בפורמט של מצגת זו גם אם הוקצע זמן רב יותר להתעמק ולהאריך בדיבור בכל שקופית.
במקרים רבים אני מציעה לתת זמן נוסף לשאלות (לפני שקופית מספר 10) ואחר כך לסכם את הנושא ולקרוא לפעולה.

אה… כמעט שכחתי…. אל תשכחו לנשום!

טיפים לפרזנטציה עסקית ,אני פרידמן

אני פרידמן השתלמות למנהלים מיתוג נוכחות מנצחת ניהול עמידה מול קהל פרזנטציה פרזנטציה עסקית תדמית ותרבות עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס