IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » בלוג » קוד לבוש למנהיג החדש

קוד לבוש למנהיג החדש

צוות האתר 29 בינואר 2019 אין תגובות

כל מנהיג או פוליטיקאי חייב לתת את הדעת על הרושם ועל התדמית שהוא משדר.
חליפה, חולצה מכופתרת ועניבה הם חובה כבסיס המלתחה העסקית אך לא רק!
ה"איך" הוא לעיתים חשוב יותר.

כולם חיכו היום לנאומו הראשון של הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ ומנהיג המפלגה החדשה "חוסן לישראל" ששודר בכל מדיה אפשרית. גם אני חיכיתי לנאומו. כולו נרגש מהמעמד (לי זה הזכיר חתן ביום חופתו) נכנס לזירה בליווי מחיאות כפיים סוערות כיאה לכניסת "רוקסטאר" – האמת שהתרגשתי בשבילו!
אין יותר מלחיץ מלעמוד מול קהל ו"לספק את הסחורה" כשכולם מחכים בדריכות למוצא פיך.
ככול אדם המבקש להפוך למנהיג, נשכרים סוללת יועצים מהשורה הראשונה של אנשי תקשורת העוזרים לו להעביר, לדייק ולזקק את המסרים בעזרת משפטים, בעזרת שפת גוף, בדיקציה ובשדרוג הנוכחות .

אני לא נכנסת לעניין – מי בעד ומי נגד והאם המסר עבר כפי שציפו, אבל היו מספר דברים שלא היו נכונים או מספיק מלוטשים בהופעתו הבכורה של מנהיג האמור להוביל מהלך משמעותי בבחירות 2019.

נכון, לגנץ יש רשימת נתונים מרשימים ונחוצים "מהבית": גבוה, בעל עמידה זקופה וחזות של הישראלי היפה המצטייר כאדם המשדר צניעות, יושר, נועם הליכות, אמינות ואף תמימות מסוימת. אך היו מספר "דברים קטנים" שאולי אנשים מהשורה לא ממש הבחינו בהם, אך לאנשים החיים את היום יום שלהם בעולם העסקים והציבוריים (כן כן- גם הנהגת מפלגה זה עניין עסקי למרות שלרוב יגידו שזה רק עניין אידאולוגי) מבינים את הדקויות בדרישות קוד הלבוש הפורמלי.

ההבדל בין הופעה להופעה מרשימה ו/או בין חזות חובבנית למקצועית, המשדרת מסר חד והתומכת במסר המילולי והבלתי מילולי- הוא בתשומת הלב לפרטים בלבוש ובנראות.
כל אדם המבקש להתחיל בקריירה פוליטית חייב לשים לב לפרטים ולדייק במסריו!

אז מה צריך ללטש?

 

צווארון החולצה– חייב לשבת היטב על הצוואר ולא לעמוד באוויר.

עניבה,בני גנץ, ליטוש הופעה,קוד לבוש עסקי

 

קשר העניבה– מומלץ להשתמש בקשר עניבה רחב ומלא כגון קשר עניבה בסגנון וינדזור- WINDSOR שלם או כפול.

 

 

אורך העניבה – חייב אבל חייב להגיע עד לגובה אמצע רוחב החגורה.( לא קצר-בסגנון גדלתי עם העניבה של הבר מצווה  ולא ארוך בסגנון "טראמפ".)

 

קוד לבוש למנהיג,בני גנץ,

 

צבע העניבה– במעמד זה כשאתה מבקש לקרב אליך את ה"עם" ולהיות ממלכתי, בחירת עניבה בגוון כחול הינה הבחירה הטובה ביותר המשדרת אמינות, יושר ותקשורת נגישה.

כפתור הז'קט – גנץ הופיע כל הנאום כולל ההליכה אל הפודיום עם ז'קט פתוח. על מנת  לייצר תדמית פורמלית ומקצועית יש צורך לסגור את הכפתור (או הכפתורים) במצב עמידה, אך אם היה ברצונו לייצר תדמית נגישה או נינוחה יותר אז השארת הז'קט פתוח זה בסדר.

ובינתיים נאפשר לבני גנץ זמן להיכנס לפוליטיקה וללמוד את כללי המשחק, ולגבש תדמית מלוטשת יותר.

בטוחה שכך גם יקרה עם הזמן- הרי לא כולם נולדו עם כפית זהב וחליפה ביד !

 

אני פרידמן בחירות 2019 בני גנץ חולצה מכופתרת חליפה עסקית יעוץ תדמיתי ליטוש הופעה סטיילינג עסקי קוד לבוש קוד לבוש ייצוגי קוד לבוש לגברים קוד לבוש למנהלים קוד לבוש לסקים תדמית פוליטית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס