IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » מיתוג » כוחו של מותג -משכיר לעצמאי

כוחו של מותג -משכיר לעצמאי

צוות האתר 18 במאי 2018 אין תגובות

בשעה טובה הפכנו משכירים לעצמאיים …

חלום חיינו התגשם ו/או לחילופין לא הייתה לנו ממש ברירה …מרגע זה אנו הופכים למותג של עצמנו!
העסק בנוי עלינו, על אישיותנו ועל תדמיתנו ולא פלא שאנו מרגישים את הלחץ על הכתפיים ואכן לא טעינו!
אנו אחראים על הצלחתנו, על שיווקנו ועל עשייתנו !

הידד !

כוחו של מותג -משכיר לעצמאי

 

כבעלי עסק עצמאי, אנו עומדים לגמרי לבד במערכה ומתעסקים לפחות בתחילת הדרך, בכל ההיבטים של העסק שלנו. נפגשים עם לקוחות פוטנציאליים, ספקים, בנקים, נבדקים מקורות מימון ושיתופי פעולה…ועורכים אין ספור פגישות מקצועיות ועסקיות .

מעבר להצגת חזוננו, כישורינו ויכולותינו, חשוב שניצור לעצמנו תדמית חיובית כזאת, שתאפשר ותקל על המשכיות הקשר וטיב היחסים עם הגורמים הנ"ל.

בעלי עסק עצמאי שונים מחבריהם השכירים בכך שאחרי שעות העבודה הם רשאים בדרך כלל להיראות ולהתנהג אחרת אך אנו, בעלי העסק העצמאי, גם בשעות הפנאי, אנחנו והתדמית שלנו ממשיכים לעבוד בשבילנו ועבורנו-

התדמית שלנו אינה אירוע "חד פעמי" – אלא תהליך המצריך עקביות ועבודה רבה – עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, שלוש מאות שישים וחמישה יום בשנה….ומניסיון, אף פעם לא ניתן לחזות מתי נפגוש את הלקוח הבא שלנו…
או את אלה שכבר הלקוחות שלנו (אך בעיקר את אלו שלא נרצה לאבד!)

במהלך הקריירה ובמיוחד כשאנו הופכים לבעלי עסקים עצמאיים, אנו מחויבים (לפחות לעצמינו ) לרענן את תדמיתנו,
את ערכנו, ולהתאימה לשאיפותינו ועיסוקינו העכשווים.

מה גם, שמבחינת הופעתנו, לבוש הולם והופעה חיצונית משכנעת ומחמיאה יחד עם שפת גוף חיונית ופתוחה יתרמו רבות להעצמת התדמית והביטחון העצמי שלנו. יש כמובן לקחת בחשבון את שינויי מבנה הגוף ואת הגיל שלנו שמשום מה, יש להם תוכנית התקדמות משלהם.

אז נכון, בפגישות אנו משתדלים להגיע בלבוש נינוח לעיתים, מכירים את נהגי ה"סמול טוק", יש לנו מלאי של כרטיסי ביקור ואפילו למדנו בעל פה את "נאום המעלית" ההצגה העצמית ב 30 שניות, 60 שניות, 2 דקות ועד ספר לי על חזונך.

בנינו אתר לתפארת, השקענו בשיווק ופרסום מקומי, בידלנו את עצמינו מהמתחרים… הכול בדיוק לפי הספר!

אך האם השקענו גם בנראות ובהופעה שלנו?

מספר שאלות שחובה עלינו לשאול את עצמינו:

  • האם אנו מודעים למה שאנו מקרינים בעת בקשת הלוואה מהבנק ?
  • האם הלבוש שלנו משדר הצלחה?
  • האם אנו משדרים חוסר אונים או ביטחון עצמי?
  • האם אנו מודעים לרושם שאנו משאירים מול פגישה עם לקוח ?
  • האם אנו משכנעים אותו שהשרות ו/או המוצר שווים ?
  • האם אנו מעריכים מה המתחרים חושבים עלינו ?
  • האם אנו מצטיירים בעיניהם כמתחרים "שווים" וחזקים בשוק ?

חשוב שנשאל שאלות רבות ככול שניתן,
אלו – יעזרו לנו לבדוק אם התדמית שלנו אמינה, אפקטיבית והאם היא עומדת לרשותנו,
מגבה את השרות ו/או המוצר שאנו מציעים .

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס