קוד לבוש נכון לפגישות עסקיות

לעיתים אנשים חושבים שהם יודעים ובטוחים בהחלטות שלהם לגבי לבוש נכון בסיטואציה מסוימת.
אני אומרת שבסופו של דבר, הסביבה תתנהג אלינו בדיוק לפי הנראות והתדמית שלנו.(בין אם נרצה זאת או לא!)

קוד לבוש בפגישות עסקיות

ארבעה טיפים מעשיים שיעזרו לך לשדרג את התדמית הוויזואלית שלך בפגישות עסקיות:

  1. מומלץ לבחור בלבוש המותאם למבנה הגוף שלנו, במידה הנכונה, בגזרות הנכונות, בגוונים
    הנכונים והמתאימים למעמד, לגיל ולגווניי עור הפנים.
  2. לתכנן ולבנות מלתחה קטנה, ממוקדת, אפקטיבית ומוכנה מראש לצורך פגישות עסקיות בכל הרמות .
  3. מומלץ שהלבוש והאביזרים יהיו איכותיים .
  4. מומלץ להתלבש תמיד ברמה אחת "מעל" הסביבה שבה אנו נמצאים אם כולם מתלבשים
    בחולצה מכופתרת וג'ינס אז נלך על אופציה של ז'קט, חולצה מכופתרת ומכנסי ג'ינס מחויטים.
    .
  • מפגש לצורך פניה לבקשת הלוואות ומימון בבנקים וקרנות
    קוד לבוש מומלץ: 
    קוד לבוש מוקפד (לפי קוד לבוש העסקי הפורמלי ) כיאה לאנשי עסקים
    מכובדים המכירים את כללי המשחק.
    .
  • מפגש לצורך מכירה עם לקוחות פוטנציאליים
    קוד לבוש מומלץ: קוד הלבוש של הלקוח, עם נטייה ללבוש ברמה אחת "מעל" על מנת
    שנשדר אמינות, מקצועיות, סמכותיות ושהלקוחות ירגישו שהאדם הניצב לפניהם הינו
    אדם רציני, ענייני והניתן לסמוך עליו, שיספק את הסחורה ו/או השרות בבוא העת.
    .
  • מפגש לצורך ישיבה עם שותפים עסקיים
    קוד לבוש מומלץ: 
    קוד הלבוש העסקי הפורמלי (מחויט,קלאסי ושמרני ) על מנת שנשדר
    אמינות, כריזמתיות, מקצועיות ושירגישו שאנו כמוהם מבינים את ערך הכסף.
    .
  • מפגשי נטוורקינג
    קוד לבוש מומלץ: מפגשים אלו מאוד מעניינים מכיוון שאין אנו יודעים את מי נפגוש בהם לכן
    נקפיד על לבוש הולם, קלאסי ונבחר בין קוד לבוש עסקי נינוח לבין קוד לבוש עסקי פורמלי..

קוד לבוש בפגישות עסקיות

ועוד דבר קטן לפני פיזור…
עסקים רבים נרקמים בשעות הפנאי, באווירה נינוחה יותר ולפעמים באקראי, לכן מומלץ לבחור באותה קפדנות את הלבוש היומיומי והספורטיבי. הקפדה על הופעה חיצונית ועל תדמית נאותה גם בשעות הפנאי,אינה התעסקות שטחית, אלא צורך אמיתי לחיזוק תדמיתנו!
חוק מרפי פועל לרוב ודווקא במקומות בלתי צפויים ואנו עשויים/עלולים לעמוד לפני האדם שרצינו זמן רב להיפגש עימו. באותה עת – דווקא, אנו לא נראים במיטבנו… אין עלינו כרטיסי ביקור….
והדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא "להיעלם" מהזירה…האירוע יכול להתרחש במסעדה, במגרש כדורגל או בגינה עם הילד …

האם אנו מוכנים לקראתו ?

 

 

צוות האתר |

אני פרידמן -AICI CIC מנכ"ל ובעלת המרכז לתדמית מיתוג וקוד לבוש.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל.


בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

תגובה אחת

  1. פלגית פוקר הגב

    תודה!

השארת תגובה