IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
IMAGEIN
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
  • ראשי
  • אודות
  • מאמרים
  • נושאים
    • תדמית
    • מיתוג
    • קוד לבוש
    • תרבות ותקשורת עסקית
    • סטיילינג עסקי
    • נוהג בינלאומי
    • שפת גוף
    • נימוסים והליכות
    • מאמר אורח
  • יצירת קשר
ראשי » סטיילינג עסקי » קוד לבוש ואופנה – האם ניתן לשלב ביניהם בעולם העסקים?

קוד לבוש ואופנה – האם ניתן לשלב ביניהם בעולם העסקים?

צוות האתר 4 ביוני 2018 אין תגובות

"תראי איך אני לבוש/ה"…
"נכון שאני לבוש/ה לפי קוד הלבוש העסקי…?"
"נכון שזה מתאים לי?"

עם הזמן למדתי לחייך במקום לענות אבל תדמית זה לא רק בגד!

חליפה מחויטת, תפקיד ,סטיילינג עסקי, אופנה

קוד הלבוש מוגדר וברור במגזר העסקי וממעטים בהגדרתו כ"פריט אופנתי" אלא כ"פריט תדמיתי" המשדר והמעביר מסר כלשהו.
קיימים כללים ונהגים די ברורים כיצד וראוי להתלבש בעולם העסקי הפורמלי ומתוך כך, יש לבדוק אם הפריט האופנתי יתאים להגדרותיו.

בעולם העסקי הקריאטיבי, יש מקום ליצירתיות בלבוש ופרטי אופנה בפרט, והם יתקבלו בברכה ובהבנה.
המסר שאדם מעביר בעת לבישת לבוש לפי "צו האופנה האחרון", הוא של אדם עכשווי ומעודכן, זורם, פתוח ולא מפחד משינויים. לעומת זאת מי שעוסק במספרים, כסף ובייצוג אנשים – יחשב כאדם שטחי, פחות אחראי העסוק בעצמו ולא בעבודתו.

לבישת שמלה או חליפה יקרה ואיכותית הם זה נהדר, יחד עם זאת הטיפוח, שפת הגוף, הנימוסים וההתנהגות הם פרמטרים חשובים לא פחות במשוואה הזו הנקראת תדמית. הנראות והלבוש שלנו, הם כלי עבודה חשוב במעלה ביצירת רושם ראשוני מכובד והמהווים כ 55% ממנה (הקול שלנו כ 38% ותוכן הדברים כ 7% ) והחכמה היא לדעת להשתמש ולרתום אותם לטובתנו.
חוסר איזון במשוואה, יגרמו לסביבה להבחין ב"פגם"  כלשהו העלול לפגוע באמינות המסר שאנו מעוניינים להעביר.

אז מהו הלבוש הנכון ?
לבוש נכון הוא לבוש המותאם קודם כל לאישיות, לסגנון חיים ולאירוע מסוים.
ברגע שנחליט על המיתוג של עצמנו, על התפקיד שלנו ו/או על הסביבה העסקית המתחייבת,
חשוב ומומלץ לבחור בסגנון מסוים ולהתמיד בו.
אדם המתלבש, יום אחד לפי קוד הלבוש כדי "להרשים " לקוח או את הבוס ויום אחד מתלבש
לפי "זה מה שמצאתי בארון" ובאופן מרושל, מצטייר בעיני הסובבים אותו כאדם לא אמין,
לא עקבי ולא אחראי וחבל…
.
כי אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני טוב !

אז מה לעשות כדי לשלב ולשדר אופנתיות בקוד הלבוש ?

הפתרון הנכון  הוא לשלב את פרטי קוד הלבוש העסקי ולהוסיף לו "טוויסט" על ידי אביזר, גוון מיוחד לצעיף, עניבה, משקפיים עכשוויים, שעון יוקרתי, תיק ו/או נעליים בעלי עיצוב מיוחד, בגוונים בולטים וכמובן מבלי שיגרע מתדמיתו ומהופעתו הכללית.
הוספת "טוויסטים" אלו, ישדרו מסר של אדם שקול, מקצוע, סמכותי ואחראי (לבוש עסקי) אך גם של אדם יצירתי, עדכני ובעל נוכחות!

אני פרידמן חיפוש עבודה חליפה עסקית מיתוג סדנאות בארגונים סטיילינג ייצוגי סטיילינג עסקי קוד לבוש שפת גוף תדמית עסקית

צוות האתר |להציג את כל הפוסטים של צוות האתר

אני פרידמן - AICI CIC יועצת תדמית, מיתוג וקוד לבוש לארגונים ולחברות.
בעלת הסמכה בינלאומית ליועצי תדמית Association Image Consultants International וחברה בארגון לחדשנות ולדיפלומטיה ISPD.
מומחית לתדמית אישית, מקצועית, ייצוגית ועסקית תוך ידע, יישום וניסיון בשטח של למעלה מ-35 שנה בתחום הניהול, העיצוב והקניינות בחברות מובילות בסקטור העסקי והבינלאומי. בעלת ניסיון רב בייעוץ והנחיית סדנאות וקורסים לתדמית, מיתוג, קוד לבוש, נוהג בינלאומי, אופנה וסטיילינג לארגונים,חברות ומוסדות ממשלתיים ובהכשרת יועצי תדמית וסטיילינג
אני, שימשה בין היתר כמומחית בוועדת ההיגוי של קוד הלבוש בכנסת ישראל ונמנית בין ספקי משרד הביטחון.

בין לקוחותיי:

-כנסת ישראל -ירושליים - משרד התמ"ת - משרד הרווחה - רשת מלונות דן - ICX חברה לכנסים -בית חולים לניאדו - ORGON - חברת Cobra בגדי ים - חברת Ontop הלבשה תחתונה - חברת LITTLE WHITE בגדי ים לכלות - חברת BYME עיצוב אופנה בהתאמה אישית - -כללית סמייל-המרכז הבינלאומי לכנסים -בית הספר לעבודה סוציאלית- האקדמיה לעיצוב אופנה FASHION ACADEMY - חיבה-ארגון גני ילדים פרטיים- JOYCE- אורלי שי המרכז לסטיילינג - - מרכז נערות הרצליה - ויצ"ו נס ציונה - חברת Quintiles -, אמדוריה ועוד .....

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

דברי העורכת - אני פרידמן AICI CIC

מגזין IMAGEIN מיועד לאנשי עסקים ונשות עסקים, מנהלים ומנהלות, אנשי מקצוע, בעלי עסקים בארץ ובחו"ל ולכל המתעניינים המבקשים לדעת "קצת יותר" בכל מה שקורה בתחום התדמית, התקשורת הויזואלית, המיתוג אישי, הנהגים, הנימוסין וקוד הלבוש. הוא גם מיועד לאותם אנשי המקצוע הבונים לעצמם נתיב קריירה מוצלח והמבקשים ללטש את תדמיתם האישית, העסקית או הייצוגית שלהם, בדרך לגיבוש תדמית כריזמטית, נכונה ומדויקת יותר – ולהוביל הצלחה במעשיהם. וזהו בדיוק המקום לקבלת עדכונים בתחום.

"לא על החליפה לבדה"
הרצאה לארגונים ומוסדות
מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?
מאמר אורח

מחפשים עבודה? קוד לבוש – למי נחוץ?

מחפשים עבודה? השלב הבא בדרך להצלחה הוא ראיון העבודה. לפני שבוחרים את מה לובשים, צריך להבין מה הוא בעצם הראיון, ומה בוחנים בו. הראיון הוא השלב היישומי הראשון שבו ניתנת לך הבמה להציג עצמך- הכדור במגרש שלך.מה נדרש לעשות כדי להצליח? להתכונן! איך מתכוננים? לומדים!

קרא עוד ←
סטייל יחודי
אודות

IMAGEIN MAG הינו מגזין אינטרנטי בנושא תדמית, מיתוג וקוד לבוש.
במגזין נדבר בגובה העיניים ונעסוק בכל ההיבטים של התדמית האישית, המקצועית, הייצוגית והעסקית שלנו, תוך קבלת ערך, כלים וטיפים אפקטיביים שיעזרו לקוראים ולקוראות להתעדכן בכל הנעשה בתחום.
המגזין עוסק בתדמית הריאלית והפיזית שלנו, וגם בתדמית הדיגיטלית והווירטואלית – היבטים אשר
תופסים תאוצה ומקום מכובד בחיינו בשנים האחרונות.
נבחן כאן את התקשורת הוויזואלית, המילולית והבלתי מילולית במיתוג, בסטיילינג ובקודי הלבוש המקובלים בארץ ובחו"ל, בנימוסים ובהליכות, בפרוטוקולים ועוד.

 

קטגוריות
  • מאמר אורח (6)
  • מיתוג (1)
  • נוהג בינלאומי (3)
  • סטיילינג עסקי (3)
  • קוד לבוש (8)
  • שפת גוף (2)
  • תדמית (5)
  • תרבות ותקשורת עסקית (5)
כתבו לנו
  • צרו קשר וכתבו לנו

 

https://youtu.be/YiXCp_X5mzY
עיצוב והקמה סטודיו ג'וזף
כל הזכויות שמורות למגזין IMAGEIN ול Annie Friedman- המרכז לתדמית, מיתוג אישי וקוד לבוש
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס